בית חדש. רהיטים ישנים שעוצבו מחדש. - "אחד אחד" - רהיטי וינטג' מעוצבים, מחודשים ופריטי הום סטיילינג עם אופי

בית חדש. רהיטים ישנים שעוצבו מחדש.

קצת סיפרתי ושיתפתי בארועי החודש האחרון… במעבר המהיר-מהיר שלנו לבית חדש. בזמן הקצר שעמד לרשותנו למצא בית חדש ולהעביר אליו את החיים שלנו, ואת הבייבי שלי, הסטודיו.

אז נכנסנו לבית שכור חדש, שרק סיימו לבנות. בית מה"ניילונים". בית עם פוטנציאל שאהבנו. הרבה אור, ועיצוב לא מגביל כך שאני יכולה להכניס את הקו שלי, הדברים שאני אוהבת, האופי שלנו כמשפחה.

זה האתגר מבחינתי. גם כשאני עושה הום סטיילינג ללקוחות, אני לומדת קודם כל איזה אנשים הם, מה מעניין אותם, מה חשוב להם, ולהם אני מעצבת, תוך ההבנה שזה הבית שלהם, והאופי והרצונות שלהם צריכים להשתקף בעיצוב שלי.

כשסיימתי לפרוק את הארגזים, לשים הכל במקום, והתחלתי להתרגל לבית ולהבין את הצרכים שלו, התחלתי לחלום ולחשוב על מה צריך ואיך לבצע. זהו בית שכור, לתקופה לא ארוכה, ולכן אני גם מגבילה את עצמי תקציבית וערכית.

במטבח, בליבה של הבית, הבנתי שחסר שולחן גדול. שיאפשר לנו לאכול ביחד, לצרף אנשים אהובים, חברים. שולחן  שיאפשר לנו לעבוד, ללמוד, ללוש, לחלום.

מצאתי את השולחן הזה, ישן עם המון פוטנציאל לעמוד בכל הדרישות והרצונות שהצבתי לו. הבאתי אותו למטבח והוא התיישב כמו כפפה ליד.

עכשיו רק נותר לי לעצב אותו, לגרום לו להפוך להית שלנו.

בחרתי בצבע צהוב, כאשר ההשראה היתה האור שנכנס מהחלונות הגדולים. הצבע המדוייק נבחר לפי קערת אמייל שיש לי במטבח ואני מאוד אוהבת (טיפ – מצאו משהו שאתם אוהבים בבית, אפילו קערה – וממנה גזרו את הצבע לרהיט).

את הרגליים העדפתי לשייף ולחשוף את העץ הטבעי. הם קיבלו טיפול יסודי ושיוף אוהב, ונצבעו בלכה עם גיוון אפור.

השולחן נולד. פוטנציאל שמומש. אני כותבת עליו את הפוסט הזה, המחברות של הילדים בסביבה, ואתמול סעדנו עם חברים טובים עליו. דרך נפלאה להתחיל שנה.

במידה ויש לכם רהיט כזה, ישן שצריך להעצב, במידה ואתם מחפשים רהיט מיוחד – אשמח אם תפנו אלי וביחד נמצא את ה"אחד" המיוחד עבורכם.

© כל הזכויות שמורות ל"אחד אחד - סטודיו לפריטים עם אופי" Up