"אחד (אחד)" מי יודע? - "אחד אחד" - רהיטי וינטג' מעוצבים, מחודשים ופריטי הום סטיילינג עם אופי

"אחד (אחד)" מי יודע?

פוסט לפסח פוסט לפסח

פסח – זמן טוב לעשות סדר, לאוורר, להבהיר.

"אחד (אחד)" מי יודע? נכתב כדי לספר לכם קצת עלי ועל הסטודיו, על רהיטי הוינטג' המחודשים היוצאים תחת ידי, מה הם עוברים בדרך והיכן הם מוצגים… כמו שאמרנו – לעשות סדר.

הסטודיו נולד מתוך הרצון שלי ליצור ומתוך אהבה עמוקה לעיצוב ולפריטים ייחודיים, עם אופי. התחום העיקרי של הסטודיו הוא עיצוב ושיפוץ רהיטי וינטג' (גם בהזמנה אישית). בנוסף,  וכדי "להשלים את התמונה", פרטי הום סטיילינג צבעוניים ומעניינים. כיום תוכלו למצוא בקולקציית ההום סטיילינג כריות ססגוניות, ובעתיד? השמים הם הגבול…

למה מחדשת? ואיך?

רהיטי וינטג' ישנים "עושים לי את זה". מדברים אלי. מזכירים לי. נוגעים בי. אני מתחברת לנוסטלגיה שהם מביאים אך גם לעיצוב המרהיב, לעבודת היד הקפדנית של פעם, לאיכויות החומרים. בעיני יש משהו מרגיע בזה שאתה עוטף את עצמך בפריטים על זמניים ובעלי רצף שבאו מאיזה מקום וממשיכים הלאה תוך כדי שהם משתנים בדרך.

אני מעצבת מתוך כבוד לעבר ומחדשת את הרהיט ברוח ההווה. אין לי קו אחיד שמאפיין את כל הרהיטים שיוצאים תחת ידי, אולי להפך. כל אחד חייב להיות שונה ומיוחד. כל אחד "מטופל" עיצובית בראש שונה.

לעומת הגמישות בעיצוב, מבחינה ביצועית יש לי קווים וחוקים מאוד נוקשים… מקפידה הקפדה יתרה על עבודת החידוש מתוך כבוד לרהיט ולבעליו החדשים. כל רהיט עובר ניקיון יסודי (פסח לאורך כל השנה…) שלרוב מסתיים בפרוק : הורדת כל שכבות הריפוד, עד שלא נשאר זכר למסמר/ סיכה ואז ניתן לשייף (שיוף-שיוף ושיוף) עד שכבות הצבע והלכה מוסרות לחלוטין. כל שקע וכל שריטה מושלמים ונעלמים. כשהרהיט חלק ונקי מגיע שלב ההרכבה: את עבודות הצבע, הריפוד עושים אנשי מקצוע (אמנים) בתחומם ובחומרים האיכותיים ביותר בשוק.

איך מעצבת?

כל פריט מעוצב בפני עצמו ואין שני לו. אני תמיד בחיפוש אחר טכניקות ודרכים לייחד את הרהיטים כגון ריקמה עבודת יד, הדפסה ושימוש בדי ריפוד ייחודיים ומעניינים.

אני משתדלת לנסות ולהעז ולהשאיר את חותמי על הרהיטים.

כשאני מחדשת עבור לקוחות אני עוזרת להם למצא את ה"אחד" שלהם, רהיט שלא דומה לרהיטים אחרים. אני מבינה שלרהיטים יש ערך רגשי ולכן אם מישהו אוהב ורוצה להשקיע ברהיט שיש אצלו אני מתחברת לסיפור ועוזרת לעצב רהיט ש"מתרגם" את מכלול התחושות והרצונות.

 איפה אפשר לראות???

מומלץ לראות, לגעת ולשבת. להבין את העבודה ואם היא מרגשת אתכם.

הסטודיו נמצא ברמות השבים. בתאום מראש ניתן להגיע ולפגוש אותי ואת הרהיטים בעבודה. כשהרהיטים מוכנים הם מועברים ל"ספרה תאורה" לתצוגה ומכירה.

שיהיה לכם ולבני משפחתכם חג שמח! 

© כל הזכויות שמורות ל"אחד אחד - סטודיו לפריטים עם אופי" Up